AUTOR/A DE LA RECEPTA: Lourdes Pagès | DATA DE L'APORTACIÓ: 13/12/2011
30 minuts
Dificultat Baixa
Econòmic
ingredients per a 8 persones
3 pomes
70 gr de nous pelades
50 gr de sucre morè
75 gr de mantega (50 gr pel farcit i 25 gr per pintar)
3 fulls de pasta filo
Canyella (opcional)
preparació
Es pelen les pomes i es tallen a quarts. Es posen en una picadora juntament amb les nous, el sucre, la mantega i la canyella (si es vol). Es tritura uns segons fins que quedin trossets petits.
Preparem els rectangles de pasta filo (amb la pasta horitzontal fem tires de 5cm d'amplada verticals de punta a punta). Posem una cullerada i enrotllem fent forma de triangles. Fonem 25 gr de mantega al microones i pintem els triangles i els anem posant en una safata per anar al forn.
Els posem al forn a 170º fins que quedin daurats. Servir quan encara estiguin tebis. Acabats de fer són cruixents i molt bons, si passa gaire estona s'estoven i perden la gràcia.
llegenda de les principals alèrgies / grups de risc
Conté gluten?
Apte per diabètics?
Conté fruits secs?
Conté lactosa?
Apte per hipertensos?
no
si
si
no
no
si
no
si
si
no
col·laboradors
Xelu.net és un projecte que va néixer el 2007 de mans d'en Xevi Vilardell Bascompte i que ara s'ha convertit en un projecte participatiu amb més de 50 col·laboradors.
La web va apostar des d'un bon principi per una secció de receptes de cuina, la qual ha tingut molt èxit de participació i visites. Xelu.net col·laborarà amb Osonateca.com aportant receptes, en un principi, mentre la plataforma arranca i els usuaris i establiments en comencen a aportar per ells sols.
Un dels trets diferencials de les receptes que es publiquen a Osonateca.com és el fet que en fem un anàlisis nutricional de cada una d'elles. Aquest anàlisis el fa la Núria Mas, dietista, nutricionista i homeopata de NuNutrició.
Mica en mica s'aniran actualitzant les receptes amb totes aquestes dades o sigui que us demanem una mica de paciència.